dijous, 22 de gener del 2009

Jocs Tradicionals

La xarranca, les xapes, la baldufa,...mil i un jocs que jugàvem els pares i avis de petits i que ara els nostres fills poden reviure. L'escola ha centrat la setmana cultural que organitza cada any en els Jocs Tradicionals. Des d'aquest bloc pensem que és un tema molt i molt interessant. Potser així els nostres fills sabran què es el parxís o el tres en ratlla, o bé com es juga amb una baldufa o una canica, etc... Les professores ens demanen col.laboració perque aportem alguna estona per poder anar al cole i explicar alguns d'aquests sensacionals jocs de la infància. I és que jo, mare dels 70, em pregunto: on son les cucanyes a les festes majors?...amb el que a mi m'agradava donar un bon cop de bastó i trencar l'olla!

3 comentaris:

  1. M'agrada el tema escollit d'aquest any, els jocs tradicionals, a l'hora d'apuntar-me no em decidía per quin escollir, però be, lo important es participar ¿no?

    ¿Algú més s'ha apuntat a col.laborar?

    ResponElimina
  2. Hola Merce. Sóc Montse la mare de Mar de P3-B. Jo m'he apuntat per col.laborar però no m'ha quedat clar quan? com? i qué farem.
    Suposo que ja ens ho explicaran.

    ResponElimina
  3. Hola Merce i Montse, i companyia, sóc la sònia, la mare de l'aina de p3 A, doncs jo també m'he apuntat però no han dit res més al respecte...no sé si es farà o no es farà o si voldran que col.laborem o no. Sembla com si el tema estés una mica mort...i ara ve Carnestoltes. Els hi haurem de preguntar als profes directament potser. fins ara,

    ResponElimina