dimecres, 4 de novembre del 2009

Remei per a combatre els polls

Amb certa regularitat les mestres ens passen una nota dient que a classe hi ha nens amb polls. Algunes mares estan utilitzant un remei com a prevenció. Recomanen "oli d'arbre del te", que es pot trobar a qualsevol botiga de dietètica o a les farmàcies.
Es posen unes quantes gotes (15 o 20) a dins al xampú dels nens tot l'any o es dilueix l'oli en una mica d'aigua quan es pentinen. Fa una olor d'herbes forta. Diuen que l'oli de fulles de l'arbre del te no elimina els polls però funciona bé com preventiu.

3 comentaris:

  1. Yo lo vengo usando desde el verano, dicen que es un buen preventivo. En el prospecto sí que dice que funciona cuando ya hay piojos, dejando actuar el aceite con el champú durande 10 minutos y repetir cada dia hasta que desaparezcan. Pero no olvidemos que la mejor solución para prevenir y quitar las liendres es usar la lendrera cada dia.

    ResponElimina
  2. AH!! Si os animais a utilizarlo tiene múltiples aplicaciones, hongos, quemaduras, picaduras de insectos, herpes...

    ResponElimina
  3. yo lo uso cada mañana antes de ir al cole,pongo un poco de agua en un vaporizador y le pongo unas 15 gotas mas o menos le vaporizo el pelo y despues lo peino.Este agua la cambio cada 2 o 3 dias ya que puede perder efecto el aceite.Animaros a probarlo es una manera natural de prevenir los piojos.

    ResponElimina