
Mural de P4 amb els colors de la tardor: groc, taronja vermell i marró.
(si el voleu veure millor clickeu a sobre)
La setmana que ve les mestres demanaran als nostres fills/es que portin diferents fruits de la tardor, a cada nen li diran què ha de portar, per poder observar-los, tocar-los, dibuixar-los i tastar-los tots. 
Aquest any les classes de P-4 estudiaran les tortugues i els elefants. Us proposem una sortida molt interessant per veure tortugues.
El proper divendres dia 9 comença la Festa de Tardor i acabarà el dilluns dia 12 amb els focs d'artifici. Si no us voleu perdre res podeu consultar aquí el programa de la festa.
Els nostres fills/es han treballat tota la setmana i han fet aquest bonic Drac de Sant Feliu
S'ha de tornar la fulla a la tutores on es confirma l'assistència a la reunió.
Recordeu que els nens i les nenes no poden assistir a la reunió. Si voleu acollir-vos al servei d'acollida gratuït que organitza l'AMPA pels seus socis també heu de retornar la corresponent fulla a les tutores.